keskiviikko 13. elokuuta 2014

Ei mulla muuta...

Paino on lähtenyt laskemaan vihdoin! Nyt aamun lukema oli 91,7. No, olen tietty vielä siitä 87,4:stä vielä 4,3 kiloa lihavampi. Mä olin melkein kuusi kiloa lihonut keväästä pahimmillaan vai oliko se jopa enemmän... Olen kai pyrkinyt unohtamaan vaakan kaameat lukemat. Jotenkin sitä vaan halusi ajatella, että pari kiloa nestettä on kerääntynyt.

Ei tässä mitään muuta kummempaa ole tullut tehtyä korjausliikkeessä, kuin päivittäisiä pieniä valintoja. Jatkan niiden tekemistä.

Mun tavoite on ollut, että kun 85 kiloa tulee täyteen alan aktiivisemman liikunnan. Nyt varmasti yritän harrastaa hyötyliikuntaa ja ratsastusta sekä vesijuoksua. Pelkään niin paljon liikunnan sekoittavan kroppani, että on pakko ottaa iisisti. Mutta tuossa kalorimäärässä ehkä jo uskallan ottaa riskejä.

Mä olen aiemmin voinut ottaa huoletta esim. lasin tai pari valkkaria, eikä se ole vaakalla näkynyt. Kun sitä ei joka päivä harrasta. Nyt en aio ottaa vähään aikaan mitään.

Itse nautin, kun helteet on loppuneet. On paljon tarmokkaampi olo.

Tsemppiä meille kaikille näihin haasteisiin!

Sarah

Ei kommentteja: