perjantai 15. elokuuta 2014

Arvasin oikein!

Eilen epäilin, että paino nousee, kun liikun. Oikeassa olin. Vaaka näytti 91,5 kiloa eli puolen kilon painonnousua. Se oli oikeastaan pienempi nousu kuin ajattelin etukäteen. Hyvä niin.

Kävin lenkillä aamupäivästä ja sitten tosiaan vesijuoksemassa iltapäivällä. Sen jälkeen saunoin ja jo saunominen nostaa mun painoa seuraavaksi aamuksi jopa 2 kiloa. En syönyt tavallista enempää, joten lisääntyneellä ruokahalulla tms. mun vaakan lukemia ei selitä. Nestehän se tietty mulla kerääntyy.

Tänään jätän varmaan liikunnan vähemmälle. Viikonloppuna on ohjelmassa kävelyä tai sitten ainakin ratsastusta.

Tässä musiikkikappale, joka on hyväntuulinen, mutta sisältää sinällään asioita, joista olen eri mieltä. Mutta ihan hauska. No, totta on kyllä, että mä olen aika leppoisa persoona. Tämän myötä mukavaa ja leppoisaa viikonloppua teille armaat kanssakulkijat!

Sarah


Ei kommentteja: