maanantai 31. elokuuta 2015

Huolia

Vaaka näytti 97 kiloa ja se on kohtuullista, kun ajattelee millainen viikonloppu on takana.

Kaksi kertaa söin ulkona. Kerran monen ruokalajin illallisen fine dining-paikassa ja kerran erittäin suolaisen aterian toisenlaisessa ravintolassa. Alkoholia nautin shamppanjalasillisen ja yhden 12 sentin lasillisen verran.

Minulla on henkilökohtaisia huolia ja mietin miten ne vaikuttavat elämään ja painonpudotukseen. Juuri nyt on verenpaine noussut. Siihen suositellaan liikuntaa ja vähän pohdin mitä se vaikuttaa. Kannattaako silti urheilla rankasti vai pitäisikö ottaa rennommin? Taisten myös ilmeisesti edelleen flunssaa vastaan. Tätä on kestänyt jo viikon.

Oleellista olisi tietysti pistää pääkoppa kuntoon. Moni asia on todella hyvin, mutta niitä ahdistavia peikkoja on niskan takana väijymässä. Ehkä pitää antaa ajatuksille? Vai pitäisikö keskittyä enemmän rutiineissa pysymiseen? Juuri nyt olen kysymysmerkkinä.

Huolista huolimatta en aio näistä painonhallinta-asioista lipsua. Tämä asia on vastoinkäymisistä huolimatta minun hallinnassani!

Tsemppiä teille kaikki kanssakulkijat. Tästä tulee parempi viikko kuin edellisestä.

Sarah

2 kommenttia:

Kilokiukuttelija kirjoitti...

Mieli on aika vahva väline. Ehkä sen kanssa sopuun pääseminen olisi se eka juttu?
Vaikka verenpaine olisi korkea uskoisin, että liikuntaa saa ja tulee harrastaa, se taitaa aina olla vaan hyväksi..

Unknown kirjoitti...

Huomaan vaan, että mua huippaa, jos olen paljon pystyssä. Ihan se omaa tuntemus on aika vahva, ettei musta oikein ole nyt urheilemaan. Viime talvena jatkoin näistä vastaavista huolimatta ja sitten tuli ne kovat kuumeet yms.

Mutta kyllä se mieli oikeasti vaikuttaa. Päässä on jo vähän uusia suunnitelmia ja ehkä vähän rutiineidenkin luomista. Mulla on vaan yksi iso suru, jolle en voi mitään muuta kuin surra. Aiemmasta elämästä olen myös oppinut, että surua ei saa pakoilla. Se iskee kuitenkin ja asiat on vaan kohdattava.