tiistai 1. syyskuuta 2015

Laskee se

Paino oli tänään 96,2. On semmoinen fiilis, että kyllä minä vielä syksyn mittaan alle sen 90 kiloa menen. Välillä on epäilyttänyt rankasti.

Olen tulkinnut niin, että minä olen kyllä ihan oikeasti sairas. Merkit on täysin samat kuin viime talvena. En vaan aio päästää tilannetta yhtä pahaksi. Yritän ottaa iisisti pari päivää, vaikka oikeasti en kyllä ihan petipotilaana pysty olemaan. Pidättäydyn nyt urheilusta. Jos olo ei parane (alhainen ruumiin lämpötila nouse normaaliin eli 36,5), poskisärky, "langanpätkät" näkökentässä ja pään viiltely lopu lähipäivinä, marssin lääkäriin. Terveyskeskukseen en näillä oireilla pääse, mutta menen sitten muualle. En päässyt lääkäriin arvauskeskukseen 40 asteen kuumeessakaan. Onneksi pääsin kunnon lääkäärille lopulta ja sain antibiootit. Mulla on pieni aavistus, ettei tämä poski parane ilman vaikka nykyään kai tahdottaisiin, ettei antibiootteja oteta poskiontelontulehdukseen. Mulla se vaan ei taida lähteä ilman.

Mutta oottelen nyt kiltisti vielä vähän aikaa.

Mieli on jossain määrin parempi kuin eilen.

Sarah

1 kommentti:

Kilokiukuttelija kirjoitti...

Toivottavasti saat apua joltakin lääkäriltä!
Ja propsti painon putoamisesta! :)