perjantai 14. elokuuta 2015

Ai niin mittoja

Mittasin kesäkuussa itseni ensimmäisen kerran muualla kuin vaakalla. Kiloissa olen nyt enemmän kuin silloin. Nyt tuo 98,2 ja silloin 96,6 (päivämäärä 26.6.2015). Olen kuitenkin liikkunut ihan reippaasti ja vähän on ollut fiilis, että osittain teen kyllä lihastakin eli ihan kaikki tuo ei ole pelkkää läskiä, joka on tullut.

Kesäkuun lopulla vasen alli oli 38 cm. Nyt lukema oli 36 eli alli on kiinteytynyt. Jotenkin oikeasti myös tuntuu siltä.

Vyötärö (rentona) oli 110 cm, kun se aiemmin on ollut 113 cm.

Lantiota ja sitä pömppöä oli niin vaikea luotettavasti mitata, etten näe mitään järkeä mitata sitä. Olen vaan niin hassun muotoinen. Yläpömppö on kyllä kivasti kiinteynyt, mutta suurin ongelma on tuolla alavatsassa. Ihme heltta vatsassa. Kun laittaa tiukat farkut jalkaan kaikki näyttää ok:lta, paitsi sitten siellä vyötärön yläpuolella. Se alavatsatsa on noussut ylös. Uskokaa pois, tuota ei kannata haluta katsoa. Ei siis tiukkoja housuja mulle. Tai sitten pitää ottaa lähes tisseihin ylettyvät muotoilevat alushousut alle. No, mulla kyllä olisi sellaiset.

Mutta olen kyllä ihan tyytyväinen, että jotain positiivista kehitystä on tapahtunut. On  nuo parit sentit kuitenkin sentään jotain puolessatoista kuukaudessa, vaikka paino ei siis olekaan pudonnut vaan päinvastoin. Ehkä nuo tuosta vielä pienenee, kun saan taas vauhtiin tämän laihtumisenkin.

Oli vaan pakko tulla kertomaan tämäkin. Kerään rohkeutta ottaa kuvia, jotta näkisitte mun kropan ongelmat.

Tsemppiä kaikille!

Sarah

PS. Muutin tuon päivämäärän, jolloin otin ekat mitat. Se oli siis kesäkuussa eikä helmikuussa, kuten tuossa olin virheellisesti kirjoittanut. Sentit on siis kiloihin nähden nopsaan mun mielestä pienentyneet liikunnan takia.

1 kommentti:

Kilokiukuttelija kirjoitti...

Ollaan näköjään suht samoissa mitoissa siis senttien osalta. Muutaman sentin vähemmän olen. Mulla on sama juttu tu0on "alavatsan" kanssa ollut aina kun on ylipainoa: jos laittaa housut jalkaan, vyötärön yläpuolelle nousee massiivinen michelin.. eli hiukan absudin näköistä..