keskiviikko 19. helmikuuta 2014

Vastaus haasteeseen

Sain Päärynältä haasteen blogistaan. Tässä vastaan ensin hänen kysymyksiinsä ja sitten kerron 11 asiaa itsestäni.

1Kuntosali vai ryhmäliikuntatunti?

Kuntosali. En ole todellakaan mikään ryhmäliikuntaihminen. Olen toki joskus jotain harrastanut (bailantino yms.). Tällä hetkellä olen innostunut netin jumppavideoista ja jumppaan kotona niiden tahdilla.

2. Mitä ruokaa/juomaa laitoit viimeksi suuhusi?

Juuri äsken söin todella myöhäisen illallisen: wokkikasviksia ja katkarapuja chilikastikkeessa. Juomana oli vissyä.

3. Tämänhetkiset harrastuksesi?

Aika kiireistä elämää vietän opiskelujen ja työn takia. Hevoset on ykkösjuttu. Tykkään myös tehdä käsitöitä ja lukea.

4. Mitä sinulle uutta liikuntalajia haluaisit kokeilla?

En mitään. Kun ehtisin harrastaa niitäkin mistä tykkää, esim. vesijuoksemaan olen ehtinyt tosi vähän.

5. Minkä elokuvan kävit viimeksi katsomassa elokuvateatterissa?

Elysium. Ennen kävin todella paljon leffassa, mutta ehdin valitettavan harvoin.

6. Minkä merkkisiä urheiluvaatteita/-varusteita sinulla on eniten?

Empä pääse määrällä tai merkeillä leuhkimaan.

7. Kerro joku erikoisuutesi (taito, tapa jne.)?

Olen aika luova. Keksin kaikenlaista ja nopeasti. 

8. Kuinka monta tuntia/kertaa viikossa liikut?

Liian vähän. Tässä kohtaa on kyllä kova yritys kasvattaa määrää.

9. Sotshin olympialaisten maskotit ovat karhu, jänis ja tiikeri, mutta tiedätkö (ilman googlausta) kohta alkavien paralympialaisten maskotit? Tähän kommenttina, että en ymmärrä, miksi samat maskotit eivät edusta kumpiakin kisoja - eikö se olisi samanarvoisuutta?

En tiedä. En minäkään ymmärrä miksi ei voi olla sama.

10. Paljonko painosi on laskenut/noussut viimeisen 2 vuoden aikana?

Laskenut 15 kiloa. Taisi olla yli 2 v, kun tiputin sitä edeltävät 7 kiloa.


11. Miksi blogiasi kannattaa lukea? 

Ei tätä kannata lukea... No, jos kuitenkin yrittäisi... Ehkä siksi, että olen varma onnistumisestani. Kantsii seurata meneekö siinä vaikkapa 20 vuotta... tai sitten saa olla vahingoniloinen, kun lihon 250 kiloiseksi. Jotain jatkuvuutta lukijoidenkin elämään...

YKSITOISTA ASIAA SARAHISTA

1. Olin koulussa aloittaessani todella ujo ja arka. Nykyään hirveä hölöttäjä.

2. Lapsena olin kova tappelija. Tätä ei varmastikaan moni minut tunteva usko, sillä olen sovittelijan maineessa ja aika leppoisa muutenkin.

3. En voisi elää ilman kanamunia ja kaakaota.

4. Olen tavannut mieheni reilusti yli 40-vuotiaana, jolloin myös ekaa kerran rakastuin oikeasti. Toki olen ennen tätä ollut useammassakin parisuhuteessa.

5. Aion lopettaa nykyisen työni tämän vuoden aikana ja siirtyä yrittäjäksi.

6. Oikeasti haluaisin olla boheemi taiteilija ja lorvia yöpuku päällä kaiket päivät.

7. Olen kirjoittanut kirjan.

8. Lempikukkani on valkoinen ruusu.

9. Mulla on yksi sisko, yksi velipuoli ja yksi siskopuoli.

10. Meidän perheen kolmella jäsenellä on kaikilla eri sukunimi.

11. Tein yläasteikäisenä kouluni ennätyksen selkäuinnissa.

2 kommenttia:

Päärynä kirjoitti...

Se olikin nopeast vastattu ;) Vrt minun 8 kuukauden aikaan.

Unknown kirjoitti...

Mä oon tämmöinen ON/OFF ihminen. Joskus vauhdilla etenpäin, joskus sitten totaalinen seis. Nyt oli vauhti päällä.