keskiviikko 12. helmikuuta 2014

Sorry vaan Kiloklubi

 "Tervetuloa Kiloklubi.fi nettisivuston käyttäjäksi, taalta. Sivustolla käyttäjätunnuksesi on sama kuin sähköpostiosoitteesi eli XXXX ja tuon jälkeen olisi pitänyt sitten vahvistaa. Tämmöisellä viestillä Kiloklubi oli minua lähestynyt meiliboxissani.

Olen itseasiassa ollut Kiloklubin käyttäjä, mutta ei nyt vaan kiinnosta. Minä haluan kirjoittaa blogiani eikä minua kiinnosta mainosten katselu. Takanahan on  Sanoma Magazines Finland Oy eikä tuota saittia ole perustettu ihan vaan hyväntekeväisyydestä. Pärjään aivan hyvin ilman Jutan ja muiden firmojen mainoksia katsomatta.


Onko tuolla firmalla joku robotti vai onko tuolla joku henkilö erikseen, joka etsii pullukoita käyttäjiksi? Oletteko te saaneet ko. meilin ja linkin aktivoimiseksi?
Tuolla saitilla ainakin ennen laskettiin kaloreita ja se ei todellakaan minua kiinnosta. Voisin ymmärtää, että saisin meilitse jopa mainoksen, mutta tuollaista linkkaamista ja tämän sähköpostini siihen kytkemistä en arvosta.

Toivotan teille kaikkea hyvää Kiloklubi, mutta minut voisitte jättää rauhaan.


Ystävällisin terveisin

Sarah











3 kommenttia:

Leea kirjoitti...

Tuo viesti tuli sulle ilman, että liityit kiloklubiin? Kuulostaa tosi oudolta. Ihan niinku joku olis sun puolesta liittynyt. Ko tuskin siellä kukaan kyttää kuka on lihava ja kuka ei. En usko kyllä ollenkaan.
Oon ite kiloklubissa. Oon siis liittyny sinne niiden sivujen kautta. En ole siellä kyllä Juttaa tai muutakaan vastaavaa huomannu mainostettavan. Ei ne ainakaan näin puhelimella näy. (Hoidan kaikki nettijutut puhelimella).
Itte tykkään kiloklubista. Käytän sitä ajoittain kun haluan tarkistaa liikunnalla kulutetut kalorit ja vastaavasti taas tarkastan myös syödyt kalorrit. Mutta joskus vaan kun tuntuu ettei painon kans tapahdu mitään.

Kristiina kirjoitti...

Joskus jossain ei-niin-vakavassa artikkelissa (muistaakseni Hesarin kuukausiliitteessä) ihmeteltiin, kun toimittajan vaimolle sekä hänen ystävälleen (molemmat huomattavan ylipainoisia) oli molemmille tullut postissa jotain laihdutustuotemainoksia. Siis ihan perinteisessä etanapostissa. Siinä sitten pohdittiin, onko jossain virallisella taholla lista ylipainoisista ihmisistä :D

Mulle on tullut joskus Facebookin sivupalkkiin jotain laihdutustuotemainoksia. Ne vissiin tuleekin siihen sen mukaan, mitä googlesta katselee.

Unknown kirjoitti...

Mulla ei ole mitään kiloklubia vastaan, olinhan siellä itsekin aikoinaan. Ei vaan vienyt mun kiloja pois kaloreiden kyttääminen. Pidin työläänä ja tämä nykyinen systeemi toimii paremmin.

Jutan mainos tuli mulle nettiselaimella näkyviin, kuten myös muut mainokset siellä sivustolla. Se on minusta ihan ok eikä mulla ole markkinataloutta mitään vastaan. Mutta jos en tahdo sinne, niin en tykkää, että meiliin tullaan tyrkyttämään. Varsinkin, kun tätä meiliosoitetta en ole jättänyt minnekään. Se on ainostaan tämän blogini käytössä.

Huomattava osa ihmisistä on ylipainoisia tai vaikka ei olisi, niin laihduttaa silti tai pelkää lihomista. Vaikka kaikille laittaisi mainoksen, niin suurin osa osuu oikeaan... Hih!