keskiviikko 19. helmikuuta 2014

Oikea ruokamäärä?

Mulla tämä syöminen sujuu suht rutiinilla. Kuvaan edelleenkin silti kaiken mitä syön.

Mulla on ollut jo pitkään aikamoista hinkkausta tämän painon suhteen ja funtsinut mistä moinen johtuu.

Eilen söin suht reippaasti, kun oli sattumalta sellainen päivä. Aamusta mulla oli pitkä ajomatka ja söin aamiaisen hyvin varhain. Aamiainen oli kolmen munan munakas. Välipalaksi omenaa. Sitten lounas (chili con carne ja tummaa riisiä, salaattia). Kotiin ajaessa join suklaaproteniini juoman ja melko pienen makeisen (suklaata ja toffeeta). Kotona oli alkupalana ilmakuivattua kinkkua ja hunajamelonia. Ruuaksi runsas salaatti (pähkinöitä, maissia yms), ruuaksi pekonipäällysteisiä kananpaloja bataattipedillä sekä valkoviiniä. Otin vielä kaakaota ja suklaapäällysteisen riisikakunkin.

Tänä aamuna paino oli pudonnut alle 90-kilon, kun se paukkasi tässä välillä ylös.

Johtuiko laihtuminen syömisestä vai oliko se sattumaa?

Painonvartijoissa tosin meille sanottiin aikoinaan, että tämän viikon syöpöttelyt näkyvät painossa vasta ensi viikolla. Turpoonko mä ensiviikolla?




2 kommenttia:

Päärynä kirjoitti...

Mäkin olen ollut joskus muinoin Painonvartijoissa ;). Nehän ei enää toimikaan Suomessa…

PS. Sinulle on haaste blogissani (Päärynä piukaksi) ;)

http://paarynapiukaksi.blogspot.fi/2014/02/mina-haastan.html

Unknown kirjoitti...

Kiitos haasteesta!