keskiviikko 12. helmikuuta 2014

Kiireitä

Hienosti suunnittelin vaikka mitä tavoitteita aiemmin...

Liikunta on ollut olematonta. Olen istunut koneen ääressä ja ruokailuvälitkin on olleet liian pitkät. Omat priva-asiat on jääneet vähemmälle. Ottaa pattiin, mutta peiliinkin voisi katsoa. Jätin aivan liian monta asiaa viime tippaan ja se kostautui. Ehkä voisin ottaa tästä opikseni.

Hyvää on se, että olen edelleenkin pysynyt syömisissä oikeassa ruokavaliossa ja kuvaan syömäni ruuat. Ei siis täysin tärviöllä tämä elämä eikä tuo paino ole hirveästi muuttunut minnekään.

Nyt pitäisi miettiä, miten painonlaskuun saisi vähän vauhtia. Kevät ja lomareissu edullisten ja kivojen vaatteiden maahan lähestyy. Jos ei ole paino tarpeeksi tippunut, ei ole mukava ostaa niitä vaatteita. Mitään pikadieettejä en aio vetää. Mutta ehdoton edellytys on, että vappuun mennessä on 20 kiloa tippunut eli painon pitää olla 85 kiloa. Mitähän mä teen, jos se lukema ei ole siinä?

Loput tavoitteesta haluaisin saavuttaa syyskuun 10 päivään mennessä. Silloin olisin pudottanut 28 kiloa. On siinäkin aikamoinen saavuttaminen. Minähän nostin tavoitettani tässä välissä. Olen siis vasta vähän yli puolivälin ja aikaa on mennyt paljon jo. Toisaalta tämä ei ole pikajuoksu vaan maraton. Joskus mä kuitenkin tuon tavoitteeni saavutan. Ennemmin tai myöhemmin!

Ei kommentteja: