torstai 22. elokuuta 2013

Pelkoja

En ole se, joka kovin helposti tarttuu laihdutustavoitteisiin. Ystävä, joka on vähän väliä rankoillakin laihdutuskuureilla tai urheilee välillä hyvinkin rankasti taitaa ihmetellä tätä jähmeyttäni. Minä vaan en kovin helposti aloita itseäni mittaavia asioita, joihin en ole täysillä sitoutunut. Olen minä silti laihduttanut vuosien varrella useinkin paremmin ja huonommin tuloksin.

Pelkää rikkovani kroppani vääränlaisella ruokavaliolla tai liikunnalla. Aiheellisia pelkoja ja kokemustakin tuosta on. Kirjoitan niistä myöhemmin.

Pelkään yrittää ja epäonnistua.

Pelkään, että laihduttani minulle jää hirvittävät nahat roikkumaan ja näytän rumalta.

Pelkään, että keskityn vain ulkokuoreeni.

Pelkään, että minulla ei ole varaa ostaa uutta vaatevarastoa isoksi jäävän tilalle. Pelkään, että keskellä tavoitetta minulla ei ole käytössäni kivoja vaatteita. Pelkään luopua kivoista vaatteistani.

Välillä tuntuu, että pelkään olla laiha.

Mitä näille peloille voisi tehdä?

Ei kommentteja: