maanantai 18. tammikuuta 2016

Voi hyvä tavaton!

Tässä lyhyt päivitys missä mennään.

Paino aamulla valitettavasti 99 kiloa. Järkyttävää.

Viikonloppuna en ole syönyt mitenkään kaksin käsin. Perjantaina viikottaisen suklaansyönnin jälkeenkään paino ei merkittävästi noussut. Vasta tänään aamulla paino nousi.

Syy lienee melko selvä. Söin kanamuna/pekoni aamiaisen, jolla nälkä pysyy hyvin pois. Pysyi sitten liian pitkään. Päivällä jäi lounas, veden juominen ja välipalat nauttimatta. Oikeasti oli kiire, mutta olin aika älytön, kun en ottanut mitään välipalaa edes mukaan.

Kun pääsin kotiin söin suolapähkinöitä monta kourallista. Sitten kaupassakäynnin jälkeen mussuttelin itse ruuan jälkeen koko illan kaikenlaista "pientä".

Juu, ei näin!!!!

Mulla piti olla entistä parempi ja jämäkämpi linja. Ottaa aivoon. Kaiken lisäksi minulla on melkoisen kova kiire ja stressi ollut ja myös seuraavat päivät sitä samaa. Toivottavasti loppuviikosta vähän hellittää.

Miksi ihminen tekee tämmöisiä mokia? Enkö mä olen oppinut mitään aiemmista virheistä? Saako kiire ja stressi minut idiootiksi?

No, eihän tästä voi mennä kuin parempaan suuntaan? Eihän?

Toivottavasti teidän viikonloppu meni paremmin.

Vähän epävarmana tänään Sarah

2 kommenttia:

Iiris kirjoitti...

Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa eiks vaan:)

Unknown kirjoitti...

Näin juu.