torstai 4. syyskuuta 2014

101 dalmatialaista

eikun 101 blogikirjoitusta, kun tämä pullahtaa ulos.

Elokuussa 2013 aloin pohtia asioita täällä ja syyskuussa sitten aloitin tositoimet painonhallinnan suhteen. Aluksi bloggaus oli vähäistä ja enemmänkin kävin lukemassa muiden juttuja. Tällä hetkellä kirjoittelen enemän, kun on energiaa vähän eri lailla kuin aiemmin.

Etenkin hankalina hetkinä tämä on tärkeää ja muiden niksit ja ajatukset auttavat pahimmasta taas pois. Viime aikoinan ole saanut kuulla, että miksi ihmeessä edelleen laihdutan. Oikeesti nuo ihmiset eivät tajua, että painan edelleen yli 90-kiloa. En minä miksikään anorektikoksi muutu, kun aion ne puuttuvat n. kiloa laihduttaa. Vasta sitten olen ns. normaalin painon rajoissa. Oikeestihan mun alkuperäinen suunnitelma oli painaa alle 80 kiloa. Just nyt tuo pudottaminen tuntuu haasteelliselta, kun ei oikein mitään tapahdu. Ehkä pitäisi tosiaan tuota vettä juoda paljon enemmän ja pistää aineenvaihdunta liikenteeseen. Mulle on suositeltu myös kilpparikokeita, kun oireita on. En vaan millään haluaisi lääkärille mennä. Ärsyttävää.

Oikeesti olen kyllä ihan hyvällä mielellä. Uskon jopa tavoitteiden saavuttamiseen, vaikka aikaa siihen kyllä tulee kulumaan.

Taidan nyt lähteä lenkille, kun ulkona on niin upea ilma pitkästä aikaa. On tämä perse ollut penkissä ihan liikaa.

Mahtavia syksyisiä päiviä armaat kanssakulkiat!

Sarah

2 kommenttia:

Kilokiukuttelija kirjoitti...

Joskus kommentit "miksi vielä laihdutat?" ovat hyväntahtoisia, jopa kohteliaisuuksia.
Mutta joskus ne ovat piilovittuilua, sellaista kateellisten kommentteja.
Pääasia, että kummastakaan et ota näppylää: sano muut mitä vaan, itse tiedät mitä olet tekemässä ja millä aikataululla ja se riittää!

Unknown kirjoitti...

Mä luulen, että tässä kohtaa nuo kommentit on olleet hyväntahtoisia. Siinä mielessä voin olla tyytyväinen ystäviini.

Jotenkin minusta tuntuu, että ihmiset näkevät mut hieman erin kuin olen ja ehkä vähän parempana kuin olen tai sitten he näkevät mun sisimmän, mutta ei ulkokuorta. Tästäpä tuli mieleen mitä voisin kirjoittaa tänään...