perjantai 26. kesäkuuta 2015

Viikonloppua kohti

Aamulla paino oli 96,6. Tuossa lienee nestettä vähän, kun olen liikkunut ja ollut tosi aktiivinen koko päivän. Näin mulla yleensä aina käy, kun olen aktiivinen. Jos tahtoisi tasaiseen pudottaa painoa, mun pitäisi elää hissunkissun elämää. Mutta hyvä kunto on kuitenkin oikeasti mulle se kuitenkin kehitettävä juttu.

Nyt mittasin itseni. Tosin vähän hankalaa tämä itsensä mittaaminen on.

Vasen alli 38 cm. Käsi ylhäällä, läskit alhaalla roikkuen. Oikeakin näyttäisi olevan samoissa lukemissa.

Levein kohta vartalossa 129 cm. Tuo yhdistelmä on jenkkakahvoja ja pömppöä.

Niin sanottu "vyötärö" 113 cm. Tässä kohtaa oli erityisen hankalaa mitata, sillä mitta menee vähän vinoon. Tavallaan takaa selkänotkosta alkaa pylly hyvin ylhäältä ja joissakin vaatteissa vyötärö nousee ylös, kun siellä on tuota lukemaa paljon kapeampi osuus. Tavallaan mun vyötärö on 93 cm, mutta se on siis liian ylhäällä. Vaikea kuvata tuota ongelmaa. Edestä päin jos mua katsoo sopivissa vaatteissa, näytän kivasti kurvikkaalta ja siltä, että mulla olisi suht kapea vyötärö (verrattuna tähän muuhun ruhoon). Mutta sivusta näkyy kaamea pömppö.

No,  hommaa siis riittää. Toivotaan, että nuo lukemat on loppukesästä toisenlaiset.

Nyt on tulossa viikonloppu. Tänään on vähän juhlaa, mutta yritän pitää homman hanskassa. Yritän kirjoitella olostani lisää aika tiiviisti, että pysyy nämä asiat mielessä.

Mukavaa viikonloppua kanssakulkijat!

Sarah

Sunflower 1 Stock Image


1 kommentti:

Kilokiukuttelija kirjoitti...

Sainpa tuosta sun kirjoituksesta impulssin mittailla kans mahaa.
Ensin vyötärön mitaksi sain 95 cm, kunnes tajusin, että vaistomaisesti vedin vatsaa sisään. Kun rentoutin mahan, tulikin luvuksi 102 cm. ZIIIIISUS.
Ja levein pömpön kohta oli 110 cm.
Siis aika karseeta meikäläiselle.
TOSIN (ja nyt alkaa taas selittely) meikä ei ole koskaan ollut kovin kapea - muistan, että kapeimmillanikaan (ja kevyemmillänikään) ei tuo maha ollut mitään sitä, mitä kaikissa asiantuntijalausunnoissa vaaditaan naisen vyörärön ympärysmitaksi,.