maanantai 6. lokakuuta 2014

Housut?!!!!

Jos mikään, niin housujen ostaminen on vaikeaa.

Minulla tuota takamusta riittää, mutta sen vastapainoksi alkaa löytyä vyötärökin taas. Nyt olen ihan pulassa, kun pitäisi löytää semmoiset vähän siistimmät housut tähän vartalonmalliin. Huoh!

Tällä hetkellä kaikki housut näyttävät sellaisilta kapeelahkeisilta ja jaloista tulee ihan porkkanan näköiset, kun yrittää laittaa housut jalkaan.

Minulla on toki ollut tämä ongelma ennenkin (ollessani hoikempi), mutta muistan vanhastaan yhdet kivat housut. Niissä oli korkea vyötärö ja siihen sai kivasti vyön. Muuten housut olivat leveät ja rennot. Tällaiset lähinnä niistä tulee mieleen. Muutenkin tuo 1940-tyyli on minusta tosi ihana.

Välillä tuntuu, että olisi paljon helpompaa olla tasapaksu pötkö.

Mistä ihmeestä minä löydän itselleni kivat housut?

2 kommenttia:

Kilokiukuttelija kirjoitti...

Mulla taas on ongelmana pieni takamus ja sitten reipas keskiruho - mitään housut ei oikein toimi, kun pitäisi olla kaponen alempaa ja sitten reippaasti vyötäröä..

Parhaiten löysin housuja C&A -kaupasta,jota ei valitettavasti meillä täällä Suomessa ole. Siellä oli kaiken kokoisia ja muotoisia housuja hyvällä hinnalla.

Unknown kirjoitti...

Briteissä Marks & Spencer on myynyt kaikenlaisille vartalotyypeille housuja. Saa nähdä mitä juttuja Sokos tuo Suomeen, kun M & S:ää ovat alkaneet nyt myydä.