maanantai 27. lokakuuta 2014

Hengissä ollaan!

Tulin nyt nopsaan piipahtamaan täällä ja kertomaan, että hengissä olen.

Paino pyörii siinä nippa nappa yli 90 kiloa edelleen (siis satoja grammoja vain). Alle ei meinaa sitten millään mennä.

Nyt on alkanut jo viides viikko liikuntaa. Viime viikonloppuna mulla oli taukoa liikunnasta pari päivää, mutta muuten on aika kova tahti. Painoon se ei tunnu vaikuttavan, mutta kuulemma pylly on kiinteytynyt. Ja ehkä noi allitkin on saaneet vähän kyytiä.

Eikä ole ole polvi (nivelrikkokaan) haitannut. Jalka kesti jopa tanssimisen, kun eräässä tilanteessa papat mua kovasti pyörittivät... Tajusin vasta jälkikäteen, että enhän mä ole voinut muka yli vuoteen tanssia polven takia. Kyllä voinkin.

Fiilis on ollut hyvä, enkä nyt hermoile tuosta painon jämähtämisestä. Olen antanut itselleni määräyksen, etten hermoile ennen vuoden vaihdetta aiheesta ollenkaan. Siihen saakka syön kuten ennenkin ja liikun. Jos käy niin, ettei silloinkaan tapahdu mitään, niin sitten saa joku ammattilainen selittää mitä teen väärin. Tulostan kuvat monen viikon syömisistä ja kerron liikunnat.

No, muistuttakaa mua sitten tuosta lupauksesta itselleni, kun varmaan jo seuraavassa postauksessa kitisen tätä painon jämähtämistä.

Nyt on liian kiire muihin hommiin ja etenkin soutamaan. Ai niin. Unohtui sanoa, että vaikken täällä ole kirjoittanut enkä ehtinyt lukea teidän blogeja, niin mielessä olette. Aina, kun luen tai ajattelen jotain painoon liittyvää, niin mietin samalla, että mitähän kukakin teistä nyt ajattelisi tästä asiasta.

Ihanaa alkanutta viikko kanssakulkijat!

T: Sari

Ei kommentteja: