tiistai 22. heinäkuuta 2014

Kävely on kivaa!

Eilen vedin kahden ja puolen tunnin kävelylenkin. Hyvä minä!

Edellinen lenkki sai polven vähän kipeäksi ja nyt pitäisi varmaan tänäänkin hieman liikkua, ettei se mitenkään jäykisty tms. Minulla ei nimittäin ollut polvi yhtään kipeä, kun lomalla kävelin tuntitolkulla joka päivä.

Meillä ei ole järveä lähellä, joten polvelle parempaa vesijuoksua ei ole ihan kovin näppärä harrastaa. Mutta ehkä mä vielä saan itseni raahattua jonnekin rannalle?

Painoa tuli liikunnan ja kuumuuden takia tietty joku sata grammaa lisää, mutta sepä ei mua yhtään yllättänyt. Oisin todella kovasti yllättynyt, jos kerrankin liikuntapäivän jälkeen olisi paino tippunut. Kertaakaan ei ole sellaista sattunut, ei kertaakaan. Ihan sama kuinka monta tuntia liikun ja kuinka rankasti.

Ajattelin tästä huolimatta lisätä kävelylenkit lähes päivittäisesti elämääni. Suunnittelen syksyn ja talven aikatauluja ja tämä liikunta on kuitenkin saatava päiviini mahdutettua. Painonhallinta ei ole se kaikista tärkein juttu. Ulkoilu tekee mulle hyvää muuten.

Mukavaa päivää!

Sarah

2 kommenttia:

Päärynä kirjoitti...

Kävely on kyllä kivaa hommaa, nauttiessa ulkoilmasta saa huomaamatta sen liikuntahyödynkin. Itse olen lisännyt huomattavasti ns. hyötykävelyä ja koko ajan huomaan, kuinka kunto paranee siinä sivussa: ei hengästytä jne. Hyviä kävelyjä :)

Unknown kirjoitti...

Munkin pitäisi kehitellä tuota hyötyliikuntapuolta. Meiltä on vaan moneen paikkaan niin pitkä matka, että perillä olin täysin töttöröö.