keskiviikko 16. heinäkuuta 2014

Helvetistä eteenpäin

Nyt kun olen tajunnut minne väärä tie vie, niin mitä tein eilen?

Tein mustikkapiirakkaa. Ei siinä mitään. Kyllä sitä saa herkutella ja aiemmin jätin siihen yhteen palaan eikä paino noussut. Söin sitten kuitenkin kaksi. Hyi minua! No, illalla päätin, että tästä otetaan opiksi. Saan ottaa herkkuja, mutta se kohtuus!

Piirakkaa on jäljellä, mutta tänään otan vain sen yhden palan. Oikeesti piirakkaa on jäljellä aika vähän, joten ei siitä riitä kuin yhdet annokset minulle ja miehelle. Mutta jatkossa tämä on nyt taas opittava. Kohtuus!

Päivällä söin Ikean lihapullat pitkästä aikaa (15 lihapullaa). Iltaruoka oli kurkkukeittoa ja se nautittiin tosi myöhään. Kurkkukeitto on kyllä maailman helpoin ruoka. Keiton ainut paha puoli on, että kun osa kurkuista on suolakurkkuja, se tietysti saattaa turvottaa suolansa takia. Keiton kanssa söin vehnättömän chiabattaleivän, jossa oli pestoa ja grillijuustoa (paistoin tuon juuston). Aamupala oli perinteinen rasvaton jukurtti, pellavarouhe sekä tuoreet mustikat. Illalla viimeiseksi kaakao ja suklaariisikakku. Välipalana nauris ja omena.

Aamulla vaaka näytti 92,4 kiloa.

Tänään olen taas hidas aamuna ja normi aamiainen. Veikkaan, että yksi ruoka tänään on ainakin kaalikeitto.

Keli on sateinen ja mietin, että joskos kävisi kävelyllä tai ratsastamassa.

No, kivoja muitakin hommia tälle päivälle silti edessä. Katsotaan minne tie helvetistä eteenpäin mua vie.

Tsemppiä teidän päiväänne!

Sarah


Ei kommentteja: