sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

Sapuskoja

Moni kaveri on nähnyt mun syövän ja on ihan kummissaan, kun mä olen hoikistunut silmissä ja silti syön ihan oikeaa ruokaa ja myös herkkuja.

Ajattelin laittaa tänne nyt kuvia syömistäni sapuskoista. Osa kuvista on epätarkkoja eikä tässä todellakaan sommitella mitään, kun on vuosi aikomus kuvata jokainen syömäni ruoka. Päivät valittu ihan satunnaisesti sen tarkemmin miettimättä.


Aamupala. Rasvatonta jukurttia, mustikkapellavarouhetta ja näköjään jotain hilloa. Kuppi on aika pieni, kun aamiaiseni ei normaalist ole yleensä kovin suuri

Jaahas, tässä on näköjään työpaikalle ostettu sushia. Sushi taitaa olla sosekeittojen jälkeen yleisin syömäni ruoka. Ennen en olisi voinut kuvitellaan sushin syömistä, mutta nykyään se on suosikkiruokani. Valitettavasti oman kodin lähellä ei saa usein tuoreena, joten pakasteita on pakko käyttää. Tavoitteena on opetella tekemään itsekin.


Jotain salaatin tapaista ja ilmeisesti lihaa... Saattaa olla, että tuolla salaatin alla sitä lihaa enemmänkin. En kyllä tuosta osaa sanoa, että mitä lihaa tuo on. Ei näytä kovin herkulliselta...

Tämä on mun herkkuni... siis päivättäinen. Riisikakku suklaapäällysteisenä.

Omena. Omenoita syön tosi paljon myös.

Ja taas vakioaamiainen

Kaupan maksalaatikkoa. Tykkään, kun hullu puurosta. Tosin onhan tuossa satsissa aika lailla kaloreita. Joskus syön koko lootan, joskus vajaan. 

Poikkeuspäivä selkeästi. Syön joka vkonloppu 100 grammaa suklaata, mutta tämä on joku erityistapaus... Taisi olla työpaikalla kuin söin.

Toinen pala! Mutta tuohon se jäi, vaikka tarjolla oli rasiallinen.

Taitaa olla thaikkukuutio eli einespäivä! Mulla oli päivällä kokous töissä, joten töissä einestä ja illalla vielä kotonakin. Normaalisti teen kuitenkin kaksi kertaa päivässä ihan itse aterian.

Yllätys yllätys. Suklaariisikakku!


1 kommentti:

Kristiina kirjoitti...

Mäki oon tollasen thaikkukuution joskus ostanu ja on se kyllä sairaan hyvää...