keskiviikko 9. joulukuuta 2015

Lanttulaatikkoa

Olipas tuosta edellisestä päivityksestä aikaa!

Minäkin olen ollut tosi reipas ja energinen. Oikeasti tuo estrogeeni vaan tehoaa. Saan nukuttua yöt ja olen kuin eri ihminen. Elokuusta alkanut flunssailu on täysin loppunut.

On tässä jokunen stressin aihe ja ne liittyvät muihin ihmisiin, mutta onneksi ei lähipiiriin. Eipä niistä sen enempää.

Painoa on 96,5 tänä aamuna. Se heittelee pari kiloa sinne tänne. Välillä tuntuu, että ihan hormoneiden mukaan. Ihan kuin syömisellä ei olisi sen kanssa mitään tekemistä. Liikuntaa en ole vielä kunnolla harjoittanut.

Mä olen nyt päättänyt, että laihdun kaksi kiloa kuukaudessa tai ainakin niin, että huhtikuussa menee paino alle 90 kilon. Nyt sitten pitää funtsia miten tuon toteutan, kun en edes tajua mitä mun elämässä on erilaista kuin pari vuotta sitten, kun sain kiloja paljon pois. Mun pitää siis alkaa lukea omaa blogiani, jotta ymmärtäisin mitä teen. Tällä hetkellä kuvaan samalla tavalla kaiken syömäni kuin silloin.

Liikunnan aloitan, kun saan kuntoiluvälineet kylmästä sisään. Toivottavasti jo tänä viikonloppuna saadaan homma siihen malliin.

Tänään mulla oli erikoinen sapuska. Kaksi pientä kalapihviä (mureketta) ja LANTTULAATIKKOA! Kalorit n. 350 eli ei ihan hirveesti. Iltaruuaksi saatan tehdä fetasalaatin (vähärasvaisesta fetasta) ja oliivitkin jättänen pois. Jatkossa yritän siihen, että päivän toinen ruoka on kasviskeitto tai salaatti. Salaatin on aina oltava aika ruokaisa, että nälkä lähtee. Keitto täyttää tosi hyvin.

Nyt on taas turvotusta (veikkaa hormoneita), mutta yritän litkiä vettä. Veden unohdan ihan liian usein.

Mutta on tässä suhteellisen päättäväinen olo. Kyllä tää tästä vielä lähtee.

Mukavaa joulunodotusta ja lanttulaatikkokauden avausta!

Sarah pirtsakkana

Ei kommentteja: