keskiviikko 21. toukokuuta 2014

Haaste

Sain Norma Joelta haasteen. Hän pitää blogia Valaastamerenneidoksi. Kiitos haasteesta

11 asiaa minusta:

1. Mulla on pitkät hiukset
2. Pöytälaatikkomurhaan
3. Asun maaseudulla
4. Rakastan valkoisia ruusuja ja punaisia pelargonioita
5. Olen kertonut läheisilleni, että minun hautajaisteni pitää olla hauskat bailut
6. Minulla on korkeanpaikankammo
7. Tykkään tuunailla kaikenlaista
8. Olen tehnyt ennen hyvin haastavia töitä
9. Minulla on ollut ikävä lapsuus, mutta kiva aikuisuus
10. Kynteni kasvavat tosi hyvin, enkä tarvitse rakennekynsiä tms.
11. Minulta on leikattu umpilisäke peruskoulun neljännellä luokalla

Vastaa seuraaviin kysymyksiin:

1. Mitä yleensä syöt aamupalaksi?
Rasvatonta jukurttia, pellavarouhetta ja Lidlin marjakompottia.

2. Mitä aiot tehdä kesällä?
Olin lomalla keväällä ulkomailla, joten nyt kierrän Suomea pitkästä aikaa.


3. Paras treenibiisi?
No en mä hirveesti treenaa...

4.Millainen olisi unelmalomasi?
Stressi takana ja monenlaista puuhaa läheisten kanssa. Puitteilla ei ole niin merkitystä.

 5. Mistä pidät itsessäsi?
Luonteestani. No, toinen juttu voisi olla hiukset.

 6. Mitä mieltä olet kauneusleikkauksista?
En tykkää sellaisesta älyttömästä korjailusta, mutta jos esim. laihduttamisen jälkeen jää roikkumaan, niin siitä vaan.

 7. Jos sinun olisi pakko asua ulkomailla, niin mihin maahan muuttaisit ja miksi?
Ruotsiin, Tanskaan, Hollantiin tai Saksaan. Pääsis nopeasti Suomeen käymään.

 8. Lempiharrastuksesi?
Hevoset

  9.Mistä asiasta unelmoit?
Just nyt vapaa-ajasta!

  10. Kuvaile itseäsi viidellä sanalla.
Sinnikäs, yritteliäs, positiivinen, äiti, rakas

Ei kommentteja: