keskiviikko 27. marraskuuta 2013

Ärsyttävää

Ei vielä kotivaaka näyttänyt sitä kymmentä kiloa. Sata grammaa uupuu.

Nyt tietysti iski kaamea pelko, että jospa tämä nykyinen syöntimäärä onkin liikaa laihtumiseen. Olen odottanut, että sä määrä on jossain kauempana. Mielestäni en nimittäin syö mitenkään hirveästi ja on vaikea kuvitella, että tästä määrästä lähtisi laskemaan syötävää määrää.

Toivon, että tässä on kyseessä tilapäinen jumi. Sellainen minulla oli tuolla aiemminkin. Periaatteessa tämä voisi olla jotain hormoonikierron asioitakin. Minulta on poistettu kohtu, mutta munasarjat on. Huomaan joista aktiivisuuteen ja fiiliksiin liittyvistä jutuista, että kierto toimii edelleen. Ajallisesti minulla voisi nyt olla kuukautiset, sillä viime viikolla olin kovin aktiivinen ja energinen, kuten ennen aina ennen kuukautisia. Ennen ainakin olin hieman turvonnut kuukautisten aikana.

Mutta ei auta muuta kuin pysyä vain tässä systeemissä ja uskoa, että laihtuminen vielä jatkuu.

Ei kommentteja: