tiistai 10. syyskuuta 2013

Kipeenä ei jaksaisi

Mulla on joitakin valuvikoja kropassa, mutta noin yleisesti ottaen olen tosi terve. Flunssat pysyy kaukana.

Nyt pari viikkoa on yrittänyt flunssa tulla, mutta se vetää vaan nenän tukkoon. Seuraavaksi tulee korvat kipeeksi, kun nenästä ei käytävän kautta ilma kulje (pitäisi kuulemma kulkea). Korvat ei siis tulehdu tms. Mutta anyway, ongelma on tuosta aiheutuva päänsärky. Tämä taitaa olla parin viikon sisään jo kolmas päänsärky. Mikään ei suju. Yleensä yritän koko päivän tehdä hommia (töitä tai opiskella), mutta teen kirjoitusvirheitä ja väsyn entisestään.

Tänään aamupäivästä olin fysioterapeutilla. Särky teki tuloaan ja on jotenkin sellainen olo, ettei millään jaksaisi. Aloitin tänään syömisten kuvaamiseen ja tännekin niitä törkin jossain vaiheessa, kun jaksan. Mutta kun ei millään mitään jaksaisi... Nyt tekisi mieli lohduttautua. Mulla olisi kolmen kaverin superhyvää jätsiä pakastimessa. Tekisi mieli ottaa meetwurstia ja juustoakin sekä rusinoita.

No, tosi vähänhän minä vielä olen syönyt, mutta taistelua käyn. Tänään myöhemmin paistan kanaa ja laitan itselleni todennäköisesti salaattia ja jotain muuta kasvista siihen oheen. Kipeenä tosin ei millään jaksaisi laittaa kunnon ruokaakaan.

Jaahas, jos lähtis petiin lepäämään. Lisää nappia naamaan ja ehkä jatkan hömpän katsomista Yleareenasta...


Ei kommentteja: