keskiviikko 10. helmikuuta 2016

Liikuntaa ja päänsärkyä

Tuossa otsikossa on ne päällimmäiset asiat.

Olen liikkunut viisi kertaa viikossa. En edelleenkään mitään älyttömän rankkaa, mutta kuntofillarilla semmoiset puoli tuntia rauhallista menoa ja souteluakin hieman. Soutuhan on aika rankka laji. Ärsyttävää nuo kelit, kun ulkona ei huvita liikkua. En ole raaskinut tähän ruhoon hankkia sateen kestäviä korkealaatuisia ulkoiluvaatteita. Olisi hyvä tehdä pidempiä lenkkejä.

Paino on jatkuvasti siinä 98 kiloa ja parisataa grammaa yli. Ei sitten millään tahdo mennä tuon lukeman ali. Tuntuu, kun tuossa putkessa ei olisi valoa. Tietysti minun pitää ymmärtää, että löllö tässä kiinteytyy. Se on juuri nyt tärkein tavoitteeni, sillä en tykkää näistä roikkuvista muodoistani. Yhdessä vaatekaupassa tosin myyjä sanoi, että kurvit on muotia ja moni vaan haaveilee tälläisesta takapuolesta. Ihan kiva, ettei tällä hetkellä ehkä anorektikkomaisuus ole muotia. Mutta kyllä mä oikeasti pidän tätä takapuoltani ihan liian löysänä. Erityisesti vatsa häiritsee. Silti eniten inhoan noita selän läskejä. Tänään olen kovin itseinhoavalla tuulella. En usko, että pelkkä vartaloni minua jurppii. Päänsärky ärsyttää, kun ei saa mitään aikaan.

Minua on nyt vaivannut aikamoinen päänsärky vähän väliä. Se häiritsee elämää aika lailla. Tukkoisuus aiheuttaa tuon säryn. Minulla on tukkoisuuteenn estolääkitys, mutta se ei nyt auta. Pitäisi saada nyt yksi toinen lääke, mutta mrr.... lääkärille pääseminen on täällä niin hankalaa.  Kun otan yhden tietyn napin, tukkoisuus helpottaa. Mutta kai se on pikkuhiljaa yritettävä saada se aika lääkärille.

Jotenkin masentaa, vaikka oikeasti asiani ovat samperin hyvin.  Kai sitä taas tästä?

Terveisin

Sarah, särkyisenä ja tukkoisena sekä tietty pulleana


4 kommenttia:

Iiris kirjoitti...

Kyllä se helpottaa. Itse olen Duactia käyttänyt mutten viimeiseen...7 vuoteen (raskaana tai imettäessä sitä ei saa käyttää). Kannu onneksi auttaa paljon:) Erätukusta ostin itselle just toppapuvub ja sieltä mulla on myös kuoripuku joka on palvellut yli 5 vuotta kovassa käytössä. Hinta-laatusuhde on hyvä vaikkei mikään "laatumerkki" olekaan. Tuntuu muutenkin että monissa laatumerkeissä ei ole edes kokoja. Roikkumakkarat täälläkin vaivaa. Anita Hirvosen sanoin "hyvin riippunutta lihaa" mä tsemppaan tässä:)

Viktoria kirjoitti...

Sympatiaa kanssapäänsärkyilijältä! Täällä syynä niskajumi. Ylihuomenna taas hierojalle, jospa helpottaisi.

Kilokiukuttelija kirjoitti...

En tiedä kuinka karpisti syöt, mutta mulla ainakin iskee aina alussa muutaman päivän päänsärky kun aloitan tiukemman karppauksen. Ja jos lisään hiilareita ja tiukennan taas, saan sitten taas uuden pääsänrkysatsin ;) Mutta se toki menee sitten ohi.

Unknown kirjoitti...

Mulla ei hiilarittomuus vaikuta päänsärkyyn, vaan se on tuo tukkoisuus.

Tosi pitkään on tukkoisuus kestänyt.