tiistai 13. lokakuuta 2015

Alukulosta kiukkuun

On ollut kiirusta aika lailla, joten en ole täällä hengaillut.

Yleensä, kun olen täältä pois, paino nousee. Nyt ei ole noussut. Paino on pyörinyt tämän ajan 96 ja vähän yli. Tänään oli paino 95,9. Välillä raivostuttaa, ettei se ole mennyt alemmas. Mutta stressiin nähden ok lukema.

Flunssailu jatkuu edelleen enkä ole harrastanut liikuntaa. Jostain syystä se liikunta hankaloittaa eniten painonhallintaa. En vaan millään tahtoisi olla liikkumatta, sillä mun kroppa tarvitsee liikuntaa. Aiempi hyvä tulos painonpudotuksessa tuli ilman liikuntaa. Kun viime syksynä aloitin liikunnan, alkoi painon takkuilu. Nyt tahtoisin oikeasti alkaa liikkumaan kunnolla. Mutta sitten paukkaa taas flunssan oireet. Tukkoinen nenä lyö järkyttävän päänsäryn. Kun on päivästä noin 3 päivää vähintään järkyssä päänsäryssä, on vaan ollut pakko välttää liikuntaa.

Teen taas pian ihmistestin ja katson mitä tapahtuu, kun alan liikkua. Jos paino alkaa nousta, menetän varmaan hermot tyystin.

Huomaan, että mä olen aika kiukkuinen. Ehkä se on kuitenkin parimpi, kun olla masentunut? En ole mitenkään pitkään ollut masentunut, mutta jonkinlaista alakuloa on ollut ilmassa. Mua kiukuttaa tää nurinkurin kroppa.

Nyt alan lukea muiden blogeja, niin loppuu tämä itsessä rypeminen.

Siellä on muuten upea syyspäivä! Tänään mä lähden lenkille!

Terveisin

Sarah

2 kommenttia:

Kilokiukuttelija kirjoitti...

Ehkä kiukkuenergialla saa enemmän aikaiseksi kuin masennusenergialla? ;)
en tiedä miten paljon sitten pitäisi panna painoa niille ajatuksille, että itseään ja kroppaansa pitää rakastaa ja kun niin tekee, kaikki ylikilot kai mystisesti katoaa.. uskon kun näen..

Flunssa on paska juttu ja se on vaan podettava, been there, done that.

Unknown kirjoitti...

Joskus tuo kiukkuenergia on ollut hyvä juttu, mutta nyt on mennyt överiksi. Flunssa on ollut jo elokuusta asti. Mutta kirjoitampa näistä asioista vielä oman jutun.