perjantai 18. huhtikuuta 2014

Aurinkoisempaan suuntaan

Aamulla vaaka näytti jo kivempia lukemia eli 87,9 kiloa. Minähän oli jo aikaa sitten painossa 87,5, mutta sitten alkoi kuin salama kirkkaalta taivaalta turvotus. Pari kiloa pahimmillaan on turvotellut. Pituuttahan minulla on 176 cm. Minulla oli kyllä selkeästi tänäänkin vielä turvotusta, mutta silti paino on mennyt alas. Veikkaan, että ilman tuota turvotusta olisin jo saanut paremmat lukemat. Olen silti tosi tyytyväinen.

Ulkona paistaa aurinko. Minulla on valitettavasti pääsiäisenä tehtävänä töitä ja opintoja, mutta olen jotenkin paljon aurinkoisempi. Ei nuo lukemat ainoastaan vaikuta, vaan olen kovasti tehnyt töitä psyykatakseani parempaan fiilikseen. Täydellisyyden tavoittelustani olen yrittänyt joustaa. Kaikki tässä maailmassa ei ole valmista ja minun on elettävä tämän keskeneräisuuden kanssa. Yritän olla vähemmän julma itselleni.

Tänään teen lounaaksi tomaatti/linssi/hernemurska/sipuli-keittoa. Keitossa on paljon yrttejä ja myös kermaakin. Illalla herkuttelen parsalla ja pihvillä. Kaiken lisäksi on karkkipäivä eli 100 grammaa suklaata on tulossa. Hmmmm... saa nähdä mitä vaaka näyttää pyhien jälkeen. Muutenkin on tulossa yhdet juhlat. Onneksi itse valmistan tarjoiluita, joten mitään ihan järkyttäviä kalori/hiilaripommeja ei ole tiedossa. Kakkua kyllä aion nautti, mutta kohtuudella.

Kelit näyttävät täällä eteläisessä Suomessa ainakin kivoilta. Mennään kaikki valoa kohti.

Oikein mukavaa pääsiäistä kaikki kanssakulkijat!

Pääsiäisvideo juutuupista (Kelpaiskos Kate Uptonin kroppa?)

Sarah



4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kyllä kelpaisi :D

Päärynä kirjoitti...

Hyvää pääsiäisen aikaa sinnekin. Mä söin 20 grammaa suklaata eli yhden pääsiäismunan verran ;)

Kristiina kirjoitti...

Linssit nami nam! En tiiä mistä johtuu, mut vihreät linssit maistuu musta ihan hirveille, punaset maailman parhaille. Enkö osaa vaan käsitellä niitä?

Unknown kirjoitti...

Vihreitä linssejä en ole koskaan laittanutkaan, vaan aina näitä punaisia. Hyviähän nämä ovat.